من اومدم




سلام


یه دنیا سلام ... یه دنیا ممنون ... ممنون به یادم بودین ...


اومدم بعد از مدتها ... بعد از یه عالمه وقتی که یه عالمه اتفاق تو زندگیم افتاد ...


اومدم ... دلم گفت که بنویسم ... دلم تنگ شده بود واسه دلکده ام ... واسه اینجا ...


واسه فصل بی عشقی ...


نه اینکه این همه مدت نبودم ... نه اینکه نباشم و دلکده ام رو تنها گذاشته باشم ... نه اصلا ... بودم


ولی ... ! ولی یواشکی بودم ...


امروز دلو زدم به دریا و اومدم تو سرزمین آسمونی و دروازه ی دلکده ام رو باز کردم و تمام گرد و


غباراشو پاک کردم ...


آره اومدم ... اومدم که اگه بشه بازم واسه دلم بنویسم ... واسه دلم که بعضی روزا انقدر خودشو


میگیره که خسته ام میکنه ... بگذریم ...


دلم خیلی تنگ شده بود واسه نوشتن ... واسه حرف زدن و  دردو دل کردن و خیلی چیزای دیگه...


.

.

.


دلم میخواد بازم صدای قدمهای پر مهرتون رو با گوش دلم بشنوم ...


دلم میخواد بازم یه عالمه هم همه بپیچه تو فصل بی عشقی ...


میخوام بلند بگم تا همتون بشنوید ...


من اومدم ...



سلام




نظرات 10 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 13:35

اول اول

هادی سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 13:36

خوش اومدی

مازیار سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 14:59 http://future2010.blogsky.com

سلام مریم جان
چقدر از دیدن پیغامت خوشحال شدم
خیلی خوبه که دوباره برگشتی
من درگیر اتفاقات ناگواری شدم و مجبور به حذف کلبه آبی
البته شاید دوباره بنویسم

تقدیر ما سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 18:33

سلام .. امیدوارم که همیشه باشی

مصطفی چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 00:41 http://asheghi2ro0oghe.blogfa.com

سلام مریم جان
وقتی وسنجرمو باز کردم و دیدم پیغام گذاشتی که برگشتی خیلی خوشحال شدم
هنوز آفامو نخوندم گفتم اول به تو خوش آمد بگم بعد برم ...
خیلی خوشحال شدم اومدی
به وبلاگ منم بسر...
بای

yas sefid پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 00:40 http://yasesefid.blogsky.com

khosh oomadi
manam kheyli vaghte neminevisam
va;lli oomadam ke bedooni khoob kari kardi dobare minevise
moafagh bashi

الهام یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 11:09

سلام چطوری؟
آفرین خوبه ادامه بده وقت کردی یه زنگ هم به ما بزن بی معرفت

پرنده تنها چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 17:49

همیشه بیای...

پرنده تنها جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 16:07

حالا که اومدی یه خرده تعریف کن کجاها بودی که اومدی...

سانی یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 14:43 http://www.sani68.blogsky.com

سلام
خوش اومدی
وب قشنگی داری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد