انتظار

به انتظار تصویر تو این دفتر خالی تا چند.... تا چند.... ورق خواهد خورد؟!؟!؟!

این روز ها بیش از پیش دلتنگم ....

در حسرت فرصت های زیبای از دست رفته به ماتم نشسته ام ....

آری دلتنگم .....

   دلتنگم.........

                 دلتنگم...............!   

تولدت مبارک

**تولدت مبارک**

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شب های قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد

مژگان جونم ٬ خواهر نازم ٬ زیباترینم ٬ سنگ صبورم ٬ مهربونم ٬ بهترینم ٬ همدم همیشگی ام

 تولدت مبارک

هجدهمین بهار زندگی زیبایت را با یه عالمه عشق و صداقت ٬ با یه عالمه کلمات قشنگ و رنگارنگ تبریک می گم

تا ابد بهترینها و قشنگترین ها رو برای تو که بهترینی ٬ آرزو می کنم

و تا آخر دنیا زیر سایه ی خدای مهربون و مامان و بابای گلمون شاد باشی و سربلند گل من !

 

تنها تر از همیشه...

 

 

در روزگاری که رنگها رد محوی به جا خواهند گذاشت ؛ دیدن تصویر مهر انگیز تو کار ساده ای نیست ......

.....

...........

..................

و....

اینک من هستم و تنها تصویری که همه چیز من در آن گمشده است ٬ ....

تصویری که مرا به سفری ژرف و بی واژه رهسپار است.......!!