دلتنگ


گاهی دلتنگ میشوم...


گاهی دلم فریاد می طلبد از سر شادی ، از سر غم از سر دلتنگی...


گاهی چشمانم را هدیه میکنم به هق هق های بسیار !


گاهی سرمای دستانم ، گرما را تمنا میکند.


گاهی بغزهای مداوم مسیر زندگی را پر پیچ و خم میکند و دشوار !


گاهی دلتنگ میشوم...


دلتنگ بی دقدغگی ... دلتنگ تمام روزهای کودکی ... دلتنگ لحظه های ناب عاشقی


دلتنگ دلتنگی ...


دلتنگ زل زدن به گوشه دنج اتاق و بی خیال از روزمرگی ها!


گاهی دلتنگ میشوم...


گاهی تکرارها برایم بی پایان است و خستگی پذیر!


گاهی ...!!!


گاهی، شاید بیشتر معنای زندگی را فراموش میکنم!


گاهی، شاید بیشتر خدا را دور میبینم ، خیلی دور... و دلتنگی هایم به اوج می رسد...!


گاهی تشنه یک ذره محبت... گاهی سیراب از غم و نفرت...


گاهی دلتنگ میشوم ... دلتنگ تو ... آری تو ...  باورکن!


تویی که از یک نفس به من نزدیکتری اما آنچنان دوری که خود نمیدانی...


گاهی ، شاید گاهی ، امیدم را در کوچه پس کوچه های دلم گم میکنم... گم میشوم در ناباوری!


گاهی زندگی در سرای دیگری را آرزو میکنم...به دور از هر چه دلتنگی...


آری این منم... من !


گاهی دلتنگ میشوم...







نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 16:02

هورا هورااااااااااااااااااااااااااااااا اول شدم

مریم جونی خیلی قشنگ بود مثل همیشه

هادی یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 18:37

هورا هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوم شدم
خیلی قشنگ بود
مثل همیشه مسما
تو بهترینی عزیزم

من و تو چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 11:25

گاهی گمان نمیکنی ولی می شود
گاهی نمی شود که نمی شود که نمیشود.
گاهی هزار دوره بی اجابت است
گاهی ناگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای گدایی و بخت با تو نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شود.

گاهی برای خنده دلم تنگ می شود
گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود
گاهی تمام آبی این آسمان ما
یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود

گاهی هوای خانه چه دلتنگ میشود
گاهی میان میکده ها او منگ میشود
گاهی سکوت بهتر از گفتن ملامت هاست
بیچاره دلم هر ثانیه دلتنگ میشود.

سارا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 13:01 http://asheghanehambarayeto.blogfa.com/

سلام دوست خوبم. ممنون که به وبلاگم سر زدی شما هم وبلاگ زیبایی داری. شاد باشی

من خودم ومسعود چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 20:07 http://3tadoost.blogsky.com

سلام مریم بانو
حالت چطوره ؟
خوشحالم که به یادم بودی ;)

در چه حالی ؟! چیکارا میکنی ؟!

هادی دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 10:46

تنبل همیشه خوابه
جاش توی رخته خوابه
پاشو پاشو بیدارش کن
پست جدید و آپ کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد