رفتی بی بهونه…



 

تو داغ ترین روزهای تابستون ، چشمات دلمو برد به مهمونی

 

عشق   و     صداقت     و     یکرنگی

 

روزها و ماه ها و سال ها در کنار تو ای عزیز ترین عزیز! به زیبایی گذشت…

 

افسوس و هزاران افسوس که تو یکی از سردترین روزهای زمستون چشماتو بستی رو ،

 

همه ی خوبی ها و خاطره های قشنگمون !

 

ومنو تنها گذاشتی میون این همه خاطره های رنگارنگ !

دلم گرفته!






دلم تنگه........
                     دلم گرفته ............
                                      دلم گریه می خواد ..........
      

آری دلم گرفته٬ از این روزگاران بی فروغ ! از این تکرارهای ناپایان !

دلم گرفته از این همه کینه .... این همه دروغ !

از این مردمان نا مهربان و بی وفا دلم گرفته .......

دلم برای کوچه پس کوچه های مهربانی ها تنگ است !

دلم تنگ است برای کودکی ام که پاورچین پاورچین روی سنگفرش های زندگی بی دقدغه قدم می زدم !

برای تنها گل محبتی که در بیابان دلم روئید و پس از این همه بی مهری و دروغ خشکید دلتنگم!

دلم برای دلتنگی های شیرین و انتظارهای کشنده تنگ است...!

نمی دانم کدامین نامهربان ٬ خواب را از دیدگانم دزدید که اینگونه در حسرت و دلتنگ خواب

شیرینم سرگردانم ؟!

دلم گرفته ! دلم تنگ است ! روزگار چشمانم طوفانی است و در انتظار باران های سیل آساست.....


    آره !
           این روزا دلم بدجوری گرفته ... چشمام منتظر یک بهونه است ...

                                    که هی بخواد بباره.........




**بوی ماه رمضون**



**بوی ماه رمضون**

بوی ماه رمضون رو با تمام وجودم حس می کنم !

صدای ربنای دم افطار رو با گوش دلم می شنوم !

بوی سحر و راز و نیاز با خدای مهربونم به مشامم می رسه !

صدای زیبای اذان ٬ که انگار با تمام روزا و ماههای سال فرق داره ٬ رو می شنوم !

بوی آش رشته ی مامان گلم می آد که تا دم افطار منو وسوسه می کنه !
 ((البته خودمو خیلی کنترل می  کنم ))

تو این ماه یه حس عجیبی به من دست می ده ! یه حسی که سرشار از تمام پاکی هاست .

نمی خوام بگم بی گناه ترین موجود روی زمینم ٬ ولی از وقتی خودمو شناختم انقدر ارزش برای

این ماه عزیز قائل بودم که سعی کردم یه خطای کوچولو حداقل تو این ماه ازم سر نزنه !

امیدوارم هممون قدر این ماه عزیز رو بدونیم و دست به همون یه خطای کوچولو هم نزنیم و از

همه مهمتر این که دل کسی رو نشکنیم ٬ تا به قول یکی از دوستای گلم اون دنیا شاکی

خصوصی غیر از خدا نداشته باشیم (( آمین! ))

دوستای خوبم ! بیاییم یه قولی به همدیگه بدیم ٬ البته سر قولمون بمونیم و زیرش نزنیم ٬

قول بدیم دم افطار و سحر به یاد همدیگه باشیم و همدیگر رو از دعاهای قشنگمون دریغ نکنیم .

نماز و روزه های همتون قبول باشه (((پیشاپیش)))

نفرت عاشقانه...

نفرت 

نفرت

چرا پس از هر عشق نفرتی است ؟!..........

                  

                           نفرتی عاشقانه ! که از ابتدا مقرر شده است ؟!

 

تلاطم خوشیها ، بیهودگی خطیر ! و یک آشفتگی عمیق ..........!!!!!!!!